Saturday, January 15, 2011

Salam Pembuka Bicara

Alhamdulillah...

Tujuan blog ni sebenarnya lebih menjuruskan perkembangan semasa mengenai ZonPercuma (ZP) yang telah aku join sebelum ini.
Walaupun begitu, aku juga turut akan berkongsi beberapa tips mengenai perkomputeran dan seumpamanya untuk kawan-kawan yang lain yang sudi ikut blog aku ni.
Harap kawan-kawan blogger lain dapat beri feedback untuk aku memantapkan penulisan dalam komuniti ZP eez99 ni...
InsyaAllah, aku akan cuba menyampaikan seberapa yang boleh tentang ilmu pengetahuan ku, untuk kita kongsi bersama, dan ilmu ni dapat disebarkan kepada mereka yang lain dan dapat dipraktikkan seadanya.
Kalau ada silap dan salah, harap janganlah disimpan dalam hati eh... Itulah tujuan aku minta feedback dari kengkawan semua..
Disudahi dengan wassalam...

Mr. eez

0 comments:

Post a Comment